Державне управління рекламною діяльністю в умовах трансформаційних змін

АНОТАЦІЯ

 Устенко А.І. Державне управління рекламною діяльністю в умовах трансформаційних змін. – Рукопис. Магістерська дисертація зі спец. 8.18010018 «Адміністративний менеджмент». – НТУУ «КПІ», кафедра теорії та практики управління. – Київ, 2016. – 105 с., 2 іл., список джерел з 107 найменувань. 

Магістерська дисертація присвячена вивченню питання державного управління рекламною діяльністю в умовах трансформаційних змін. Розглянуто сутність поняття «реклама» та його зв’язки з іншими категоріями, досліджено її еволюційний розвиток та актуальність у сучасному світі.

Проведено порівняльний аналіз системи правового регулювання рекламної діяльності різних країн світу та України, враховуючи специфічні особливості та фактори формування національних систем державного регулювання реклами. В результаті дослідження напрацьовано основні напрями удосконалення системи державного регулювання рекламної діяльності в Україні та запропоновано правові норми законодавства у сфері рекламної діяльності.

Ключові слова: Україна, державне управління, реклама, рекламна діяльність, регулювання, Закон України «Про рекламу», правові норми.