Спеціальність
281 Публічне управління та адміністрування
Освітня програма
Адміністративний менеджмент
Цикл підготовки
Професійна
Статус
Обов’язкова
Форма навчання
Денна
Кількість занять (годин)
Лекції – 9 (18)
Семінари – 0
Лабораторні – 18 (36)
CРС – 51
Форма навчання
Заочна
Кількість занять (годин)
Лекції – 4 (8)
Семінари – 0
Лабораторні – 3 (6)
СРС – 91
Анотація навчальної дисципліни
Основною метою навчальної дисципліни є отримання, формування та систематизація знань навичок, прийомів та методів розробки (проєктування та реалізації) та управління баз даних у галузі публічного управління.
Під час вивчення навчальної дисципліни здобувачі вищої освіти набудуть:
- умінь користування системою електронного документообігу;
- навички здійснювати пошук та узагальнення інформації, робити висновки і формулювати рекомендації в межах своєї компетенції;
- здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;
- здатність використовувати в процесі підготовки і впровадження управлінських рішень сучасні ІКТ;
- здатність до дослідницької та пошукової діяльності в сфері публічного управління та адміністрування;
- здатність у складі робочої групи проводити прикладні дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
Навчальна дисципліна має міждисциплінарний характер та інтегрує знання з інших освітніх і наукових галузей: публічного управління та адміністрування, менеджменту, тощо. За структурно-логічною схемою програми підготовки фахівця дана навчальна дисципліна пов’язана з іншими дисциплінами загального та професійного циклу підготовки: «Основи менеджменту та теорії організації», «Основи математичних знань в публічному управлінні», «Теорія ймовірності», «Візуально-інформаційний супровід у професійній діяльності», «Статистика», «Моделювання та прогнозування процесів та систем», «Основи електронного урядування», «Організація та управління діяльністю адміністративних органів». Їй безпосередньо передує дисципліна «Інтернет-технології та ресурси».
Отримані практичні навички та засвоєні теоретичні знання під час вивчення навчальної дисципліни можна використовувати в подальшому під час опанування навчальних дисциплін: «Діловодство», «Державні інформаційні ресурси», «Управління персоналом та тайм-менеджмент»
Для більш ефективної комунікації з метою розуміння структури навчальної дисципліни та засвоєння матеріалу використовується електронна пошта та Google Classroom. А також необхідно володіти навичками з використання текстового та табличного редактора, редактора зі створення презентацій, інструментарієм для створення схем і діаграм.
Перелік тем
- Предмет, мета, завдання та методи дослідження навчальної дисципліни «Управління базами даних».
- Основні поняття теорії баз даних, структур даних і систем управління базами даних.
- Теорія реляційних баз даних (РБД).
- Концепції проєктування баз даних.
- Проєктування РБД: етапи проєктування БД: системний аналіз ПО; концептуальне проєктування.
- Проєктування РБД: логічне проєктування БД; фізичне проєктування БД.
- Реалізація РБД: створення структури БД (схема даних).
- Реалізація РБД: пошук та аналіз даних за допомогою запитів. Основи мови SQL.
- Реалізація РБД: створення та налаштування інтерфейсу користувача – екранних форм та звітів. Документування БД.
Програмні результати навчання
- Уміти здійснювати пошук та узагальнення інформації, робити висновки і формулювати рекомендації в межах своєї компетенції.
- Уміти користуватися системою електронного документообігу.
Методи навчання, форми оцінювання (контрольні заходи) та терміни виконання зазначені в силабусі.
Система оцінювання та семестрова атестація
Інформація наведена в силабусі навчальної дисципліни.
Переглянути та/або завантажити силабус можна у верхній частині сторінки.
Форми/технології навчання та навчальні ресурси
Інформація наведена в силабусі навчальної дисципліни.
Переглянути та/або завантажити силабус можна у верхній частині сторінки.
Політика навчальної дисципліни
- Порушення термінів виконання завдань та заохочувальні бали.
- Відвідування занять.
- Пропущені контрольні заходи оцінювання.
- Процедура оскарження результатів контрольних заходів оцінювання.
- Календарний рубіжний контроль.
- Академічна доброчесність.
- Норми етичної поведінки.
- Навчання іноземною мовою.
- Позааудиторні заняття.
- Дистанційне навчання.
- Інклюзивне навчання.
З політикою навчальної дисципліни можна ознайомитися в силабусі.
Переглянути та/або завантажити силабус можна у верхній частині сторінки.