Пропозиції щодо тем кваліфікаційних робіт

Державна установа «Урядовий контактний центр»
  1. Способи підвищення ефективності комунікації держави із громадськістю.
  2. Сучасні переваги та недоліки організації процесу розгляду звернень громадян.
  3. Ефективність співпраці з недержавними організаціями для реалізації проєктів комунікативної сфери.
  4. Комунікативна політика центральних органів виконавчої влади.
  5. Оцінка відповідності нормативно-правових актів, що регулюють комунікативну функцію держави, її актуальним задачам.
  6. Канали взаємодії громадянина з державою: поточний стан, оцінка ефективності, перспективи.
  7. «Гарячі лінії» державних структур: навантаження, результативність, створення єдиної системи стандартів опрацювання звернень громадян на «гарячу лінію» державних органів.
  8. Цифрові  та комунікаційні технології в державних організаціях.
  9. Обробка персональних даних громадян при опрацюванні звернень.
  10. Ключові показники ефективності роботи працівників некомерційних контактних центрів.
  11. Нематеріальна мотивація державних службовців.
Київська обласна державна адміністрація
  1. Економічні важелі роботи державної установи.
  2. Державна служба в сучасних умовах.
  3. Стратегічне планування на регіональному рівні.
  4. Результати та шлях реформи у сфері надання адміністративних послуг.
  5. Організація надання адміністративних послуг в територіальних громадах.
  6. Цифрові інструменти.
  7. Цифрова взаємодія.
  8. Запобігання корупції.