Спеціальність
281 Публічне управління та адміністрування
Освітня програма
Адміністративний менеджмент
Цикл підготовки
Професійна
Статус
Обов’язкова
Форма навчання
Денна
Кількість занять (годин)
Лекції – 9 (18)
Семінари – 18 (36)
Лабораторні – 0
CРС – 36
Форма навчання
Заочна
Кількість занять (годин)
Лекції – 5 (10)
Семінари – 2 (4)
Лабораторні – 0
СРС – 76
Анотація навчальної дисципліни
Основною метою навчальної дисципліни є формування в студентів знань щодо сучасних уявлень про управління як процес взаємодії між людьми в ієрархічно організованих системах; про різні форми роботи управлінського персоналу: атестація, вибори на конкурентній основі, лідерські якості; ознайомляться з методичними прийоми визначення професійної придатності управлінського персоналу і лідера та засобами досягнення цілі при управлінні організаціє; навчаться оцінювати інформацію про роботу персоналу та ознайомляться з методиками експертної оцінки керівників трудового колективу.
Під час вивчення навчальної дисципліни здобувачі вищої освіти:
- отримають навички аналізу сучасних тенденцій управління організованими системами;
- набудуть навичок оцінки ефективності взаємодії людей у різноманітних психологічних ситуаціях;
- оволодіють навиками визначення лідерства як парадигми організаційної влади;
- оволодіють навиками систематизації наукових напрямків з проблеми управлінської взаємодії;
- отримають навички оцінювання переваг претендентів на посади в колективі при психологічному дослідженні;
- оволодіють навиками використання ділових ігор як методу оцінки та навчання майбутніх керівників та лідерів;
- отримають навички створення програми розвитку професійних якостей управлінців та лідерів;
- навчаться проводити діагностику конфліктологічної компетентності майбутніх керівників;
- здобудуть навики з дослідницької та пошукової діяльності, оброблення та аналізу інформації та інтерпретації результатів психодіагностичного дослідження;
- ознайомляться з зарубіжним досвідом застосування різноманітних інформаційно-комунікативних технологій які використовуються в процесі підготовки і впровадження управлінських рішень на регіональному та місцевому рівні в публічному управлінні та адмініструванні.
- здобудуть навики користування шкалою експертної оцінки особистого вкладу лідера у роботу колективу;
- набудуть досвід аналізу та вибору різних форм роботи управлінського персоналу;
- здобудуть навики організації конструктивної взаємодії у колективі;
- оволодіють методичними прийоми визначення професійної придатності управлінського персоналу і лідера.
Навчальна дисципліна має міждисциплінарний характер та інтегрує знання з інших освітніх і наукових галузей: психології, менеджменту, соціології тощо. За структурно-логічною схемою програми підготовки фахівця дана навчальна дисципліна тісно пов’язана з іншими дисциплінами управлінського блоку: «Основи менеджменту та теорії організації», «Теорія прийняття управлінських рішень».
Отримані практичні навички та засвоєні теоретичні знання під час вивчення навчальної дисципліни можна використовувати в подальшому під час опанування навчальних дисциплін: «Бенчмаркінг в публічному управлінні», «Регіональне управління та місцеве самоврядування», «Соціальна інженерія: технології взаємодії влади і громади».
Для більш ефективної комунікації з метою розуміння структури навчальної дисципліни та засвоєння матеріалу використовується електронна пошта, месенджер Viber. А також необхідно володіти навичками з використання текстового редактора та і редактора зі створення презентацій.
Перелік тем
- Феноменологія соціально-психологічного простору.
- Процеси та підстави категоризації особистістю соціального оточення.
- Емоційний інтелект та управління людьми.
- Соціально-психологічна дистанція у взаємодії з людьми.
- Організація спільної діяльності колективу.
- Авторитет керівника.
- Соціально-психологічна зрілість керівника.
- Лідерський потенціал керівника та його реалізація в управлінській взаємодії.
- Конфлікти в управлінській взаємодії.
Програмні результати навчання
- Уміти налагодити комунікацію між громадянами та органами державної влади і місцевого самоврядування.
- Уміти коригувати професійну діяльність у випадку зміни вихідних умов.
Методи навчання, форми оцінювання (контрольні заходи) та терміни виконання зазначені в силабусі.
Система оцінювання та семестрова атестація
Інформація наведена в силабусі навчальної дисципліни.
Переглянути та/або завантажити силабус можна у верхній частині сторінки.
Форми/технології навчання та навчальні ресурси
Інформація наведена в силабусі навчальної дисципліни.
Переглянути та/або завантажити силабус можна у верхній частині сторінки.
Політика навчальної дисципліни
- Порушення термінів виконання завдань та заохочувальні бали.
- Відвідування занять.
- Пропущені контрольні заходи оцінювання.
- Процедура оскарження результатів контрольних заходів оцінювання.
- Календарний рубіжний контроль.
- Академічна доброчесність.
- Норми етичної поведінки.
- Навчання іноземною мовою.
- Інклюзивне навчання.
З політикою навчальної дисципліни можна ознайомитися в силабусі.
Переглянути та/або завантажити силабус можна у верхній частині сторінки.