Спеціальність
281 Публічне управління та адміністрування
Освітня програма
Адміністративний менеджмент
Цикл підготовки
Професійна
Статус
Обов’язкова
Форма навчання
Денна
Кількість занять (годин)
Лекції – 9 (18)
Семінари – 18 (36)
Лабораторні – 0
CРС – 66
Форма навчання
Заочна
Кількість занять (годин)
Лекції – 5 (10)
Семінари – 2 (4)
Лабораторні – 0
СРС – 106
Анотація навчальної дисципліни
Основною метою навчальної дисципліни є формування знань щодо особливостей організації референтської та офісної діяльності в системі управління державних установ та інших організаційних структурах публічного сектора, теоретичних і прикладних аспектів інформаційно-документаційного забезпечення та бездокументного обслуговування управлінської діяльності. У результаті вивчення будуть здобуті навички із використання інструментів і сучасних технологій реалізації референтських функцій, підготовки і проведення заходів з інформаційно-консультативного, організаційного, протокольного, комунікаційного та технічного забезпечення як управлінської діяльності, так і професійної діяльності керівника державної установи або організаційної структури публічного сектору.
Під час вивчення навчальної дисципліни здобувачі вищої освіти:
- набувають уміння виконувати основні види робіт із документаційного забезпечення та бездокументного обслуговування управлінської діяльності;
- здобудуть навички з використання систем електронного документообігу та сучасних ІКТ для реалізації референтських функцій;
- набувають уміння здійснювати дослідницьку та пошукову діяльність в сфері публічного управління та адміністрування, зокрема в предметному полі референтської та офісної діяльності;
- набувають уміння здійснювати пошук, систематизацію, обробку та аналіз інформації з різних джерел задля реалізації референтських функцій і забезпечення роботи керівника державної установи або організаційної структури публічного сектору;
- здобудуть навички з дотримання нормативно-правових та морально-етичних, культурних норм поведінки в професійній діяльності, зокрема в процесі спілкування (державною мовою як усно, так і письмово) і міжособистісної взаємодії з керівником, співробітниками та представниками інших професійних груп різного рівня;
- набувають уміння здійснювати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій з метою реалізацій референських функцій в межах своєї компетенції;
- набувають уміння організовувати ефективну управлінську діяльність і забезпечувати супровід професійної діяльності керівника державної установи або організаційної структури публічного сектору;
- здобудуть навички з планування та управління як власним часом, так і часом керівника державної установи або організаційної структури публічного сектору;
- здобудуть навички з розроблення тактичних та оперативних планів проведення ділових зустрічей, переговорів, нарад та інших управлінських заходів;
- здобудуть навички з організації та проведення офіційних, ділових прийомів;
- оволодівають знаннями з основ професійної секретарської етики, мовленнєвої комунікації, міжнародного ділового протоколу й етикету.
Відповідно до структурно-логічної схеми програми підготовки фахівця публічного управління та адміністрування навчальній дисципліні «Теорія і практика референтської та офісної діяльності», безпосередньо, передують дисципліни: «Українська мова за професійним спрямуванням», «Візуально-інформаційний супровід у професійній діяльності», «Інтернет-технології та ресурси» та «Діловодство».
Необхідні знання та навички для вивчення навчальної дисципліни
- українська мова;
- іноземна мова (початковий або базовий рівень англійської мови);
- використання текстового редактора;
- використання редактора для створення таблиць;
- використання редактора для створення презентацій.
Для більш ефективної комунікації з метою розуміння структури навчальної дисципліни та засвоєння матеріалу використовується електронна пошта та месенджер Viber.
Перелік тем
- Особливості організації референтської та офісної діяльності в системі управління державних установ та інших організаційних структурах публічного сектора.
- Роль та функції, правові та організаційні засади діяльності різних категорій референтів у системі управління.
- Загальна характеристика посади секретаря, референта, помічника керівника, помічника консультанта народного депутата України (далі – референта): професійні вимоги, знання, вміння та навички, особисті якості.
- Культура поведінки та професійна етика взаємовідносин референта з керівником і співробітниками.
- Організація роботи референта із документаційного забезпечення управлінської діяльності. Інформаційно-консультаційний та документаційний супровід професійної діяльності керівника.
- Організація роботи референта із бездокументаційного обслуговування управлінської діяльності. Планування роботи керівника державної установи або організаційної структури публічного сектора.
- Робота референта з підготовки та забезпечення проведення ділових зустрічей, переговорів, нарад та інших управлінських заходів.
- Робота референта з організації та проведення офіційних, ділових прийомів. Подарунки та сувеніри в діловому світі.
- Загальні принципи міжнародного етикету і дипломатичного протоколу.
Програмні результати навчання
- Уміти здійснювати пошук та узагальнення інформації, робити висновки і формулювати рекомендації в межах своєї компетенції.
- Уміти реалізовувати заходи з організаційного, протокольного, комунікаційного та технічного забезпечення управлінської діяльності.
Методи навчання, форми оцінювання (контрольні заходи) та терміни виконання зазначені в силабусі.
Система оцінювання та семестрова атестація
Інформація наведена в силабусі навчальної дисципліни.
Переглянути та/або завантажити силабус можна у верхній частині сторінки.
Форми/технології навчання та навчальні ресурси
Інформація наведена в силабусі навчальної дисципліни.
Переглянути та/або завантажити силабус можна у верхній частині сторінки.
Політика навчальної дисципліни
- Порушення термінів виконання завдань та заохочувальні бали.
- Відвідування занять.
- Пропущені контрольні заходи оцінювання.
- Процедура оскарження результатів контрольних заходів оцінювання.
- Календарний рубіжний контроль.
- Академічна доброчесність.
- Норми етичної поведінки.
- Навчання іноземною мовою.
- Позааудиторні заняття.
- Дистанційне навчання.
- Інклюзивне навчання.
З політикою навчальної дисципліни можна ознайомитися в силабусі.
Переглянути та/або завантажити силабус можна у верхній частині сторінки.