
Засідання навчально-методичної комісії щодо ОПП першого (бакалаврського рівня) 15 листопада 2023 року
Основні питання для обговорення:
- Про затвердження проєктної групи освітньо-професійної програми першого (бакалаврського) рівня вищої освіти «Адміністративний менеджмент» спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування.
- Про перегляд змісту освітньо-професійної програми першого (бакалаврського) рівня вищої освіти «Адміністративний менеджмент» спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування на 2024 рік.
Затверджено проєктну групу освітньо-професійної програми першого (бакалаврського) рівня вищої освіти «Адміністративний менеджмент» спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування у складі:
- Іваницька Ольга Михайлівна, доктор наук з державного управління, професор, професор кафедри теорії та практики управління;
- Бутник Олена Олександрівна, кандидат наук з державного управління, доцент, доцент кафедри теорії та практики управління;
- Цимбаленко Яна Юріївна, кандидат наук з державного управління, доцент, доцент кафедри теорії та практики управління;
- Мельниченко Анатолій Анатолійович, кандидат філософських наук, професор, професор кафедри теорії та практики управління;
- Архипова Євгенія Олександрівна, кандидат філософських наук, доцент, доцент кафедри теорії та практики управління;
- Пашов Ростислав Іванович, кандидат філософських наук, доцент, старший викладач кафедри теорії та практики управління;
- Беспечний Ярослав, здобувач першого (бакалаврського) рівня вищої освіти;
- Горохов’янко Олег, здобувач першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
Обговорювалися та напрацьовувалися пропозиції для перегляду змісту освітньо-професійної програми першого (бакалаврського) рівня вищої освіти «Адміністративний менеджмент» спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування на 2024 рік. В обговорені необхідності перегляду освітньо-професійної програми першого (бакалаврського) рівня вищої освіти на 2024 рік взяли участь.
За результатами зустрічі також було обговорено щодо необхідності: