Креативний менеджмент та антикризовий PR як інструментарій динамічного розвитку компанії

АНОТАЦІЯ

 Усова К. А. Креативний менеджмент та антикризовий PR як інструментарій динамічного розвитку компанії. – Рукопис.

Магістерська дисертація зі спец. 8.18010018 «Адміністративний менеджмент». – НТУУ «КПІ», кафедра теорії та практики управління. – Київ, 2016. – 133с, список джерел з 81 найменування, 6 додатків.

Магістерська дисертація присвячена системному дослідженню креативного менеджменту та антикризового PR як ключових чинників динамічного розвитку компанії. Перелічено основні фактори динамічного розвитку підприємств. Розглянуто різні підходи до трактування поняття «креативний менеджмент». Визначено сутність креативного менеджменту, його принципи, цілі та стратегічні завдання. Виявлено основні чинники, що сприяють та перешкоджають його розвитку.

Проаналізовано місію, функції та основне призначення PR як управлінської діяльності та комунікативної технології. Розглянуто сутність кризових явищ на підприємстві, визначено характерні риси, причини, наслідки та головні стратегії поведінки під час криз. Наголошено на особливій ролі антикризового PRу розв’язанні криз та гармонізації суспільних протиріч. Досліджено основні напрями, принципи, алгоритми реалізації, головні помилки та стійкі тенденції антикризового PR. Узагальнено досвід його використаннята  проблемизапровадження в Україні та за кордоном. Проаналізовано застосування технологій антикризового PR в авіаційній галузі. Розроблено рекомендації щодо впровадження стратегій антикризового PR та обґрунтовано напрями його вдосконалення в авіаційній галузі.

Ключові слова: інноваційний менеджмент, креативний менеджмент, креативність, творчість, генерація ідей, криза, PR, антикризовий PR, динамічний розвиток, гармонізація.