Становлення електронної комерції в Україні: управлінський аспект

АНОТАЦІЯ

Чорна А.М. Становлення електронної комерції в Україні: управлінський аспект. – Рукопис.

Магістерська дисертація зі спец. 8.18010018 «Адміністративний менеджмент». – НТУУ «КПІ», кафедра теорії та практики управління. – Київ, 2016. – 114 с., 19 іл., 3 табл., список джерел з 90 найменувань.

Магістерська дисертація присвячена дослідженню становлення електронної комерції в Україні з точки зору управлінського аспекту. Розкрито сутність та види електронної комерції. Розглянуто передумови виникнення та етапи розвитку електронної комерції. Визначено основні інструменти електронної комерції.

Проаналізовано міжнародний досвід правового регулювання електронної комерції та досліджено нормативно-правову базу забезпечення діяльності у сфері електронної комерції в Україні. Проведено аналіз розвитку галузі електронної комерції в Україні та світі. Визначено особливості взаємодії електронної комерції та електронного урядування та окреслено простір електронної взаємодії.

Обґрунтовано необхідність створення Відомства з питань електронної комерції, як напрямок вдосконалення державного регулювання в даній галузі.

Ключові слова: електронна комерція, електронний бізнес, електронне урядування, державне регулювання, Інтернет, інформаційно-комунікаційні технології, комерційна діяльність, платіжна система.