Спеціальність 281 Публічне управління та адміністрування
Друга вища освіта – це отримання іншої спеціальності на основі здобутого раніше освітнього ступеня та практичного досвіду. Фактично, це означає оволодіння новою професією, поповнення багажу знань, розширення можливостей у плануванні своєї кар’єри та майбутнього.
Кафедра теорії та практики управління Факультету соціології і права через Інститут післядипломної освіти КПІ імені Ігоря Сікорського здійснює перепідготовку (другу вищу освіту) фахівців за спеціальність 281 Публічне управління та адміністрування – це діяльність, яка пов’язана з вирішенням стратегічних завдань державних органів, підприємств, установ та організацій з урахуванням комплексу зовнішніх і внутрішніх факторів впливу і тенденцій розвитку в конкретному середовищі, а також в певній галузі суспільного виробництва і держави вцілому.
Спеціалізації
Адміністративний менеджмент
Це діяльність, яка передбачає не лише реалізацію методів класичного адміністративного управління, але й конструювання та реконструювання адміністративних систем та самої адміністративної діяльності відповідно до потреб сучасного соціуму.
Здобувачі другої вищої освіти отримують поглиблені знання в сфері управління, зокрема з адміністративного менеджменту, правових засад адміністративної діяльності, фінансового менеджменту, управління людськими ресурсами, проектного та антикризового менеджменту, управлінського аудиту, PR-технологій та соціальних комунікацій, управлінського документознавства, психології управління, інформаційного забезпечення прийняття управлінських рішень, експертних технологій, ризик-менеджменту.
Випускники обіймають керівні посади працівників та фахівців апарату центральних органів державної влади та органів місцевого самоврядування, працюють професіоналами державної служби, фахівцями у сфері управління проектами та з корпоративного управління, менеджерами з адміністративної діяльності.
Електронне урядування
Це форма організації управління в державному та приватному секторі, що базується на використанні сучасних інформаційно-телекомунікаційних технологій. Впровадження технологій електронного урядування сприяє розбудові інформаційного суспільства демократичного типу, орієнтованого на задоволення потреб громадян та побудованого із дотриманням принципів відкритості та прозорості у всіх сферах суспільного життя.
Здобувачі другої вищої освіти отримують поглиблені знання в сфері управління, зокрема з електронного урядування та електронного документообігу, електронних послуг, електронної демократії та виборчих технологій, інформаційної безпеки та захисту інформації, інформаційного права, маркетингу, PR-технологій та соціальних комунікацій, управління інформаційними зв’язками, управлінського документознавства, публічного управління, менеджменту якості.
Випускники обіймають керівні посади працівників та фахівців апарату центральних органів державної влади та органів місцевого самоврядування в сфері електронного урядування, спеціалістами державної служби, менеджерами систем якості в державному управлінні, фахівцями з управління проектами у сфері електронного урядування.
Професійні компетенції
Поєднання соціологічної та менеджерської підготовки дозволяє готувати соціальних управлінців вищого рівня підготовки – магістрів адміністративного менеджменту. Це професіонали, підготовлені за новітніми методи для організаційно-управлінської, науково-аналітичної та консультативно-методологічної роботи по раціональному управлінню людською діяльністю, соціально-політичними та економічними процесами, соціальними системами на всіх рівнях: державного управління, соціального управління та підприємницьких структур усіх форм власності.
Організаційно-управлінська діяльність
- приймати управлінські рішення, оцінювати їх наслідки й брати відповідальність;
- організовувати та планувати раціональну працю підлеглих;
- аналізувати та опрацьовувати інформацію, необхідну для прийняття управлінського рішення;
- готувати аналітичні довідки, пропозиції, доповіді;
- проявляти ініціативу з удосконалення діяльності;
- організовувати командну роботу;
- виявляти здатність до контролю за реалізацією і практичним втіленням публічної політики;
- організовувати управління процесом змін в організації;
- організовувати громадську підтримку прийняття управлінських рішень.
Технологічна діяльність
- використовувати сучасні інформаційно-комунікативні технології в професійній діяльності;
- організовувати обробку документації засобами сучасних ІКТ;
- застосовувати комунікативні та інформаційні технології у процесі підготовки, прийняття і впровадження управлінських рішень.
Проектна діяльність
- керувати проектами;
- готувати програмні документи (стратегії, програми, концепції);
- готувати та удосконалювати законодавчу і нормативно-правову базу;
- визначати напрями розвитку галузі, території, підприємства, інших об’єктів публічного управління та адміністрування.
Науково-дослідна і педагогічна діяльність
- проводити теоретичні та прикладні наукові дослідження щодо здійснення ефективної публічної політики;
- виявляти наукову сутність проблем у професійній сфері, знаходити адекватні шляхи щодо їх розв’язання;
- аналізувати та вибирати ефективні методи навчання;
- застосовувати сучасні освітні технології у вищому навчальному закладі.
Перелік основних фахових дисциплін
Навчальні дисципліни базової підготовки:
- Захист інтелектуальної власності;
- Публічне управління та адміністрування;
- Інформаційна безпека та захист приватності;
- Управління якістю та аудит в управлінській діяльності;
- ПР- технології та комунікації в публічному управлінні;
- Управлінське документознавство та юридична техніка;
- Сценарний аналіз та стратегічний форсайт;
- Публічні фінанси;
- Ризик-менеджмент;
- Психологія педагогічної діяльності;
- Основи наукових досліджень та системне мислення;
- Практикум з іншомовного наукового спілкування.
Навчальні дисципліни професійної та практичної підготовки спеціалізації «Адміністративний менеджмент»:
- Інформаційні технології в публічному управлінні;
- Стратегічний менеджмент;
- Управління проектами;
- Адміністративне та господарське право;
- Навчальна дисципліна з моделювання та прогнозування;
- Навчальна дисципліна з соціальної інженерії та сталого розвитку;
- Навчальна дисципліна з електронного урядування.
Навчальні дисципліни професійної та практичної підготовки спеціалізації «Електронне урядування»:
- Електронне урядування: політика, стратегії, правові засади;
- Інтернет-технології та веб-програмування;
- Електронна демократія;
- Експертні технології в прийнятті управлінських рішень;
- Навчальна дисципліна зі стратегічних змін та інновацій;
- Навчальна дисципліна з впровадження електронного урядування;
- Навчальна дисципліна з електронного бізнесу.
Рівень вищої освіти
Другий
Ступінь вищої освіти
Магістр
Термін навчання
1 рік 4 місяці. Випускники одержують Диплом державного зразка та Додаток до диплому європейського зразка.
Вартість навчання
12 000 грн. на рік. Оплата – посеместрово
*Вартість вказана станом на 2017-2018 н.р.
Слухачами програм післядипломної освіти можуть стати особи, які вже здобули освітньо-кваліфікаційний рівень «спеціаліст» або «магістр» у вищих навчальних закладах ІІІ-IV рівнів акредитації.
Умови вступу
- заповнити заявку on-line або очно;
- подати документи;
- пройти співбесіду;
- укласти контракт;
- оплатити навчання згідно з рахунком.
Для вступу необхідно подати наступні документи
- Заяву on-line або очно;
- Диплом спеціаліста або магістра із додатком – оригінал і копію (2 екз.);
- паспорт – оригінал і копію (1, 2 стор. та сторінка з відміткою про прописку – 2 екз.);
- ідентифікаційний код – оригінал і копію (2 екз.);
- 3 фотокартки розміром 3х4 см.;
- довідку з місця роботи або з місця проживання.
Контактна інформація:
Адреса: 03056, м. Київ, пр-т Перемоги, 37, корпус 7, поверх 5, каб. 521, 523 або каб. 513.
Тел.: (044) 204-84-62 – Коваль Олена Аркадіївна; (044) 204-92-18 – Бриль Юлія Олексіївна; (044) 204-92-84 – Гогінашвілі Наталія Петрівна.
Навчально-методичний комплекс “Інститут післядипломної освіти” КПІ імені Ігоря Сікорського