Державна установа «Урядовий контактний центр»
- Способи підвищення ефективності комунікації держави із громадськістю.
- Сучасні переваги та недоліки організації процесу розгляду звернень громадян.
- Ефективність співпраці з недержавними організаціями для реалізації проєктів комунікативної сфери.
- Комунікативна політика центральних органів виконавчої влади.
- Оцінка відповідності нормативно-правових актів, що регулюють комунікативну функцію держави, її актуальним задачам.
- Канали взаємодії громадянина з державою: поточний стан, оцінка ефективності, перспективи.
- «Гарячі лінії» державних структур: навантаження, результативність, створення єдиної системи стандартів опрацювання звернень громадян на «гарячу лінію» державних органів.
- Цифрові та комунікаційні технології в державних організаціях.
- Обробка персональних даних громадян при опрацюванні звернень.
- Ключові показники ефективності роботи працівників некомерційних контактних центрів.
- Нематеріальна мотивація державних службовців.
Київська обласна державна адміністрація
- Економічні важелі роботи державної установи.
- Державна служба в сучасних умовах.
- Стратегічне планування на регіональному рівні.
- Результати та шлях реформи у сфері надання адміністративних послуг.
- Організація надання адміністративних послуг в територіальних громадах.
- Цифрові інструменти.
- Цифрова взаємодія.
- Запобігання корупції.