Інформаційно-комунікаційна політика як інструментарій модернізації управління закладом ресторанного бізнесу

АНОТАЦІЯ

 Кулачковська О.Б. Інформаційно-комунікаційна політика як інструментарій модернізації управління закладом ресторанного бізнесу. ‒ Рукопис.

Магістерська дисертація зі спец. 8.18010018 «Адміністративний менеджмент». ‒ НТУУ «КПІ», кафедра теорії та практики управління. ‒ Київ, 2016. ‒ 122 с., список джерел зі 107 найменувань, 7 сторінок додатків.

Магістерська дисертація присвячена комплексному вивченню та пошуку шляхів оптимізації методів та технологій управління інформаційно-комунікаційною політикою у сфері ресторанного бізнесу.

В рамках виконання роботи визначено сутність інформаційно-комунікаційної політики підприємства як інструменту управлінської діяльності організації, виділено та охарактеризовано її основні елементи.    Проаналізовано сучасний стан, тенденції і особливості розвитку інформаційно-комунікаційної політики організації у сфері ресторанного бізнесу в Україні. Виділено особливості інформаційно-комунікаційної політики вітчизняних підприємств ресторанного бізнесу. Досліджено значення впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для управління підприємствами ресторанної сфери в Україні. Було охарактеризовано значення елементів електронної комерції та електронного бізнесу як складових інформаційно-комунікаційної політики у ресторанній сфері. Виявлено основні проблеми формування інформаційно-комунікаційної політики вітчизняних закладів ресторанної сфери та намічено шляхи їх вирішення. Окреслено перспективи удосконалення маркетингових комунікацій вітчизняних підприємств ресторанного бізнесу на основі зарубіжного досвіду. Проаналізовано сучасний стан інформаційно-комунікаційної політики мережі ресторанів «Мафія» та сформульовано напрямки підвищення її ефективності. Надано практичні рекомендації для формування інформаційно-комунікаційної політики підприємств ресторанної сфери України. Було виділено інформаційно-комунікаційну політику у сфері охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях як невід’ємну складову сучасного підприємництва.

Ключові слова: інформація, комунікація, інформаційно-комунікаційна політика, інформаційно-комунікаційні технології, ресторанний бізнес, громадське харчування, автоматизовані системи управління, електронна комерція, електронний бізнес.