Формування корпоративної культури мас-медійних підприємств в інформаційному просторі

АНОТАЦІЯ

 Нечай Д.М. Формування корпоративної культури мас-медійних підприємств в інформаційному просторі. – Рукопис. 

Магістерська дисертація зі спец. 8.18010018 «Адміністративний менеджмент». – НТУУ «КПІ», кафедра теорії та практики управління. – Київ, 2016. – 127 с., 7 іл., 6 діагр, 7 табл., список джерел з 97 найменувань, 1 додаток.

Магістерська дисертація присвячена системному дослідженню формування корпоративної культури мас-медійних підприємств в інформаційному просторі. Досліджено передумови виникнення і теоретико- методологічні аспекти поняття корпоративної культури, вивчено її принципи, цілі та стратегічні завдання.

Обгрутновано, що корпоративний інтернет – портал компанії – засіб проекції корпоративної культури , ядро виявлення її корпоративних цінностей і метод залучення цільової аудиторії; виявлено завдання та специфіку Інтернет-демонстрації, методи дослідження її результативності; виявлено мету створення корпоративного сайту компанії; досліджено специфіку корпоративної культури мас-медійних підприємств, обґрунтовано застосування інформаційного простору для проекції корпоративної культури і підвищення лояльності цільової аудиторії.

Визначено критерії оцінки ефективності рівня представленості корпоративної культури мас-медійних підприємств в інформаційному просторі, проведено соціологічне дослідження з метою оцінки внутрішньої корпоративної культури телекомпанії 1+1, здійснено моніторинг зовнішніх проявів корпоративної культури телеканалу 1+1.

За результатами проведеного дослідження розроблено рекомендації щодо вдосконалення процесу формування корпоративної культури в інформаційному просторі.

Ключові слова: корпоративна культура, інформаційний простір, мас- медійні підприємства, інформаційно-комунікаційні мережі, управління талантами, інформатизація, веб-ресурс, веб-сайт, корпоративний сайт.