Освітньо-професійна програма «Адміністративний менеджмент» (бакалаврат)

Освітньо-професійна програма 2024

Освітньо-професійна програма на сайті закладу вищої освіти
Попередні версії освітньої програми
Еволюція освітньої програми та врахування результатів обговорення при її оновленні
2020

Відкрита підготовка бакалаврів за спеціальністю 281 Публічне управління та адміністрування.
Затверджено першу редакцію ОПП «Адміністративний менеджмент» у відповідності до Стандарта вищої освіти першого рівня за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» затвердженим наказом МОН України від 29.10.2018 р. № 1172.

2021

Оновлення ОПП у зв’язку зі змінами НРК. Було змінено назву освітнього компоненту «Фізичне виховання» на «Основи здорового способу життя».

2022

Редакція ОПП відбулася у зв’язку з рекомендаціями стейкхолдерів. Було змінено назви попередніх освітніх компонентів: «Практика», «Підготовка кваліфікаційної роботи», «Практичний курс іноземної мови», «Практичний курс іноземної мови професійного спрямування», «Публічна служба». Видалено освітній компонент «Атестаційний екзамен».

Відбувся розподіл на частини компонент ОПП: «Практичний курс іноземної мови», «Практичний курс іноземної мови професійного спрямування», «Теорія держави та права».

2023

Мета була більш розширена та скорегована.
Було змінено назви попередніх освітніх компонентів: «Цифрові технології в управлінні», «Діловодство, референтська та офісна діяльність», «Управління НУО та технології взаємодії влади і громади», «Розумні міста та основи сталого розвитку».
Видалено освітні компоненти: «Бенчмаркінг в публічному управлінні. Курсова робота», «Соціальна інженерія: технології
взаємодії влади і громади», «Теорія і практика референтської та офісної діяльності», «Управління неурядовими організаціями», «Управління неурядовими організаціями. Курсова робота».

2024

Були внесені зміни відповідно до Наказу ректора НОД/289/24 від 17.04.2024 р про перегляд ОП.

ОПП відповідає Стандарту вищої освіти за спеціальністю 281 Публічне управління та адміністрування першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. До роботи над представленою освітньо-професійною програмою були залучені: 1) фахівці навчально-методичного відділу КПІ ім. Ігоря Сікорського; 2) науково-педагогічні працівники, що забезпечують освітні компоненти програми;
фахівці-практики у відповідній галузі; 3) здобувачі вищої освіти, які навчаються за освітньою програмою «Адміністративний
менеджмент».

Враховано проєкт наказу «Про внесення змін до деяких стандартів вищої освіти» від 02.05.2024 р.

Освітню програму обговорено після надходження побажань і пропозицій від стейкхолдерів і схвалено на засіданні кафедри теорії та практики управління.

Гарант ОПП «Адміністративний менеджмент»

Бутник Олена Олександрівна
Кандидат наук з державного управління, доцент

Громадське обговорення ОПП «Адміністративний менеджмент»
  • створення проєктної групи, обговорення та напрацювання пропозиції щодо ОПП;
  • пропозиції стейкхолдерів і оприлюднення проєкту ОПП;
  • засідання НМК щодо затвердження ОПП.
Google–форма для зворотного зв'язку від стейкхолдерів
Зворотний зв’язок від стейкхолдерів щодо освітньо-професійної програми
«Адміністративний менеджмент» (бакалаврат)

Заповнити Google-форму

Обговорення проєкту ОПП (набір 2024 року)

Засідання НМК щодо створення проєктної групи, обговорення та напрацювання пропозиції щодо ОПП 2024 року вступу
Переглянути освітньо-професійну програму «Адміністративний менеджмент» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти нової редакції (гарант освітньої програми канд. держ. упр., доц. Бутник О. О.), розробленої відповідно до рекомендацій Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти з врахуванням стандартів і рекомендацій щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти. Пропозиції, рекомендації та зауваження можна надсилати до 25.03.2024 року включно на електронну пошту кафедри: kafedra_tpu@ukr.net
Засідання НМК щодо пропозицій стейкхолдерів і оприлюднення проєкту ОПП 2024 року вступу
Засідання НМК щодо затвердження ОПП 2024 року вступу

Обговорення проєкту ОПП (набір 2023 року)

Засідання НМК щодо створення проєктної групи, обговорення та напрацювання пропозиції щодо ОПП 2023 року вступу
Переглянути освітньо-професійну програму «Адміністративний менеджмент» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти нової редакції (гарант освітньої програми д-р наук з держ. упр., проф. Іваницька О. М.), розробленої відповідно до рекомендацій Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти з врахуванням стандартів і рекомендацій щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти. Пропозиції, рекомендації та зауваження можна надсилати до 15.10.2022 року включно на електронну пошту кафедри: kafedra_tpu@ukr.net
Засідання НМК щодо пропозицій стейкхолдерів і оприлюднення проєкту ОПП 2023 року вступу
Засідання НМК щодо затвердження ОПП 2023 року вступу

 

Обговорення проєкту ОПП (набір 2022 року)

Переглянути освітньо-професійну програму «Адміністративний менеджмент» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти нової редакції (гарант освітньої програми д-р наук з держ. упр., проф. Іваницька О. М.), розробленої відповідно до рекомендацій Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти з врахуванням стандартів і рекомендацій щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти. Пропозиції, рекомендації та зауваження можна надсилати до 10.05.2021 року включно на електронну пошту кафедри: kafedra_tpu@ukr.net
Засідання НМК щодо пропозицій стейкхолдерів і оприлюднення проєкту ОПП 2022 року вступу
Засідання НМК щодо затвердження ОПП 2022 року вступу

Профіль освітньої програми

Загальна інформація
Повна назва ЗВО та навчального підрозділу

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
Факультет соціології і права

Ступінь вищої освіти та назва кваліфікації

Бакалавр

Кваліфікація в дипломі

Спеціальність – Публічне управління та адміністрування
Освітня програма – Адміністративний менеджмент
Бакалавр публічного управління та адміністрування

Наявність акредитації

Акредитовано НАЗЯВО
Сертифікат № 5446 від 07 липня 2024 року (дійсний до 23 липня 2025 року)
Джерело на сайті Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти

Цикл, рівень вищої освіти

НРК України – 6 рівень
QF-EHEA – перший цикл
ЕQF-LLL – 6 рівень

Тип диплому та обсяг освітньої програми

Диплом бакалавра
Освітня складова – 240 кредитів ЄКТС, термін навчання 3 роки 10 місяців

Передумови

Наявність повної загальної середньої освіти

Мова(и) викладання

Українська

Форми здобуття освіти

Очна (денна), заочна

Інтернет-адреса постійного розміщення освітньої програми

https://osvita.kpi.ua/281_OPPB_AM
https://ktpu.kpi.ua/osvitni-prohramy/am/bakalavrat/

Мета освітньої програми

Підготовка фахівців, спроможних розв’язувати складні професійні та практичні завдання у сфері публічного управління та адміністрування і/або у процесі навчання для забезпечення сталого розвитку країни, сприяння формуванню в освітньо-науковому середовищі професійного, інтелектуального, соціального та творчого розвитку особистості.

Мета освітньої програми відповідає стратегії розвитку КПІ ім. Ігоря Сікорського на 2020-2025 роки щодо формування суспільства майбутнього на засадах концепції сталого розвитку

Характеристика освітньої програми
Предметна область

Об’єкти вивчення та/або діяльності: вся сфера публічного управління та адміністрування.

Цілі навчання: підготовка фахівців з публічного управління та адміністрування, здатних розв’язувати складні професійні та
практичні завдання у сфері публічного управління та адміністрування і/або у процесі навчання.

Теоретичний зміст предметної області: термінологія, наукові концепції (теорії) публічного управління та адміністрування, управління на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях, адміністрування у всіх сферах діяльності.

Методи, методики та технології наукового пізнання, управління та прийняття рішень, аналітичної обробки інформації, організаційно-технологічного та правового забезпечення, електронного урядування.

Інструменти та обладнання: інформаційно-аналітичні інструменти, системи підтримки прийняття управлінських рішень, спеціалізоване програмне забезпечення.

Орієнтація освітньої програми

Освітньо-професійна

Основний фокус освітньої програми

Загальна освіта в галузі знань 28 «Публічне управління та адміністрування» та фокусування освітніх компонентів на програмних результатах навчання, зокрема на:

  • застосуванні сучасних технологій маркетингу та менеджменту в сфері публічного управління та адміністрування;
  • формуванні безпечних умов функціонування людини, суспільства та держави;
  • вивченні кращих вітчизняних і зарубіжних практик діяльності органів публічної влади;
  • формуванні уміння реалізовувати заходи організаційного, протокольного та технічного забезпечення управлінської діяльності;
  • знанні механізмів взаємодії органів публічної влади, бізнес-структур і неурядових організацій;
  • знанні принципів та інструментів реалізації соціальної політики в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства.
Особливості програми

Передбачає проходження практики (і/або спеціальної підготовки) в органах державної влади, місцевого самоврядування, різноманітних організаціях та установах.

Придатність випускників до працевлаштування та подальшого навчання
Придатність до працевлаштування

Можуть бути працевлаштовані згідно з класифікатором професії в органах публічної влади, бізнес-структурах та громадському
секторі на посадах радників, консультантів секретаріатів місцевих рад, спеціалістів виконавчих органів місцевих рад, сільських, селищних рад та громад, в тому числі спеціаліста із зв’язків з громадськістю, інспектора з кадрів, адміністративного помічника, державного соціального інспектора, адміністративного секретаря, помічника-консультанта народного депутата, референта з основної діяльності, помічника керівника підприємства (установи, організації), інспектора з основної діяльності тощо.

Подальше навчання

Продовження освіти за другим (магістерським)рівнем вищої освіти за освітньо-професійною чи освітньо-науковою програмою підготовки.

Викладання та оцінювання
Викладання та навчання
  • проблемно-орієнтоване навчання;
  • студентсько-центроване навчання;
  • технології змішаного навчання;
  • лекції;
  • практичні та семінарські заняття;
  • лабораторні роботи;
  • курсові роботи;
  • виїзні заняття в органах влади і місцевого самоврядування;
  • виконання творчих робіт та завдань у формі ДКР, РР і рефератів;
  • case-study;
  • проєктна діяльність;
  • ділові ігри;
  • академічні «круглі столи»;
  • виконання кваліфікаційної роботи.
Оцінювання
  • рейтингова система оцінювання;
  • усні та письмові екзамени;
  • тестування;
  • атестаційний екзамен;
  • захист кваліфікаційної роботи.

Програмні результати навчання

ПРН01. Використовувати базові знання з історичних, культурних, політичних, соціальних, економічних засад розвитку суспільства.
ПРН02. Застосовувати норми та правила професійного спілкування українською мовою.
ПРН03. Уміти усно і письмово спілкуватися іноземною мовою.
ПРН04. Знати структуру та особливості функціонування сфери публічного управління та адміністрування.
ПРН05. Знати стандарти, принципи та норми діяльності у сфері публічного управління та адміністрування.
ПРН06. Знати основні нормативно-правові акти та положення законодавства у сфері публічного управління та адміністрування.
ПРН07. Уміти організовувати та брати участь у волонтерських/культурно-освітніх/спортивних проектах, спрямованих на формування здорового способу життя / активної громадянської позиції.
ПРН08. Розуміти та використовувати технології вироблення, прийняття та реалізації управлінських рішень.
ПРН09. Знати основи електронного урядування.
ПРН10. Уміти користуватися системою електронного документообігу.
ПРН11. Уміти здійснювати пошук та узагальнення інформації, робити висновки і формулювати рекомендації в межах своєї компетенції.
ПРН12. Уміти налагодити комунікацію між громадянами та органами державної влади і місцевого самоврядування.
ПРН13. Використовувати методи аналізу та оцінювання програм сталого розвитку.
ПРН14. Уміти коригувати професійну діяльність у випадку зміни вихідних умов.
ПРН15. Застосовувати методи контролю якості у сфері професійної діяльності.
ПРН16. Використовувати дані статистичної звітності, обліку та спеціальних досліджень у професійній діяльності.
ПРН17. Застосовувати сучасні технології маркетингу та менеджменту в професійній діяльності.
ПРН18. Забезпечувати формування безпечних умов функціонування людини, суспільства, держави.
ПРН19. Знати кращі вітчизняні та зарубіжні практики діяльності органів публічної влади.
ПРН20. Уміти реалізовувати заходи організаційного, протокольного та технічного забезпечення управлінської діяльності.
ПРН21. Знати механізми взаємодії органів публічної влади, бізнес структур та неурядових організацій.
ПРН22. Знати основні засади розвитку розумних міст та особливості надання електронних послуг.

Програмні компетентності

Інтегральна компетентність

Здатність розв’язувати складні задачі у сфері публічного управління та адміністрування або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.

Загальні компетентності (ЗК)

ЗК01. Здатність самостійно навчатися та оволодівати сучасними знаннями.
ЗК02. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного
демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
ЗК03. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
ЗК04. Здатність бути критичним і самокритичним.
ЗК05. Здатність до адаптації та дії в новій ситуації.
ЗК06. Здатність працювати в команді.
ЗК07. Здатність планувати та управляти часом.
ЗК08. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
ЗК09. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК10. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК11. Здатність спілкуватися іноземною мовою.
ЗК12. Навички міжособистісної взаємодії.
ЗК13. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів діяльності).
ЗК14. Здатність ухвалювати рішення та діяти, дотримуючись принципу неприпустимості корупції та будь-яких інших проявів недоброчесності.

Фахові компетентності (ФК)

ФК01. Здатність до соціальної взаємодії, до співробітництва й розв’язання конфліктів.
ФК02. Здатність забезпечувати належний рівень вироблення та використання управлінських продуктів, послуг чи процесів.
ФК03. Здатність забезпечувати дотримання нормативно-правових та морально-етичних норм поведінки.
ФК04. Здатність використовувати в процесі підготовки і впровадження управлінських рішень сучасні ІКТ.
ФК05. Здатність використовувати систему електронного документообігу.
ФК06. Здатність здійснювати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій.
ФК07. Здатність розробляти тактичні та оперативні плани управлінської діяльності.
ФК08. Здатність готувати проекти управлінських рішень та їх впроваджувати.
ФК09. Здатність впроваджувати інноваційні технології.
ФК10. Здатність до дослідницької та пошукової діяльності в сфері публічного управління та адміністрування.
ФК11. Здатність у складі робочої групи проводити прикладні дослідження в сфері публічного управління та адміністрування.
ФК12. Здатність до використання інструментів, методів та заходів маркетингу у сфері публічного управління та адміністрування.
ФК13. Здатність до ідентифікації, оцінювання та управління реальними та потенційними ризиками та загрозами безпеки життєдіяльності людини, держави і суспільства.
ФК14. Здатність до порівняння та оцінювання вітчизняних та зарубіжних практик діяльності органів публічної влади.
ФК15. Здатність організовувати ефективну управлінську діяльність і забезпечувати супровід професійної діяльності керівника організації.
ФК16. Здатність до виконання основних видів робіт із документаційного забезпечення та бездокументного обслуговування управлінської діяльності.
ФК17. Здатність застосовувати механізми синергії влади, громади та бізнесу для долання кризових явищ в суспільстві.
ФК18. Здатність розробляти механізми протистояння соціальним ризикам та балансувати інтереси різних соціальних груп.
ФК19. Здатність здійснювати моніторинг та оцінювати рівень надання електронних послуг, визначати стан електронної готовності щодо впровадження електронного урядування на різних рівнях.

Ресурсне забезпечення реалізації програми
Кадрове забезпечення

Науково-педагогічні працівники, залучені до реалізації освітньої програми, відповідають вимогам Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України, є штатними співробітниками Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», мають науковий ступінь та (або) вчене звання та підтверджений рівень наукової і професійної активності.

Матеріально-технічне забезпечення

Матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності відповідає ліцензійним вимогам, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 1187 від 30.12.2015 р. в чинній редакції.

Інформаційне та навчально-методичне забезпечення

Інформаційне та навчально-методичне забезпечення освітньої діяльності відповідає ліцензійним вимогам, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 1187 від 30.12.2015 р. в чинній редакції.

Користування Науково-технічною бібліотекою ім. Г. І. Денисенка КПІ ім. Ігоря Сікорського.

Академічна мобільність
Національна кредитна мобільність

Передбачена можливість укладання угод про академічну мобільність.

Міжнародна кредитна мобільність

Забезпечується відповідно до підписаних угод про міжнародну академічну мобільність (Еразмус+ К1), про подвійне дипломування.

Навчання іноземних здобувачів вищої освіти

Навчання іноземних здобувачів вищої освіти, які опановують ОП за програмами міжнародної академічної мобільності, навчання може проводитись англійською або українською мовою, за умови володіння здобувачем мовою навчання на рівні не нижче В2.

Перелік компонент освітньої програми

Нормативні освітні компоненти (180 кредитів ЄКТС)

Обов’язкові компоненти циклу загальної підготовки (57 кредитів ЄКТС)

ЗО 01. Українська мова за професійним спрямуванням (2 кредити ЄКТС).
ЗО 02. Історія державного управління в Україні (4 кредити ЄКТС).
ЗО 03. Основи здорового способу життя (3 кредити ЄКТС).
ЗО 04. Практичний курс іноземної мови (6 кредитів ЄКТС).
ЗО 05. Практичний курс іноземної мови професійного спрямування (6 кредитів ЄКТС).
ЗО 06. Критичне мислення (2 кредити ЄКТС).
ЗО 07. Теорія держави і права (5 кредитів ЄКТС).
ЗО 08. Основи математичних знань в публічному управлінні (4 кредити ЄКТС).
ЗО 09. Теорія ймовірностей та математична статистика (4 кредити ЄКТС).
ЗО 10. Соціологія (4 кредити ЄКТС).
ЗО 11. Політологія (4 кредити ЄКТС).
ЗО 12. Соціальна філософія (3 кредити ЄКТС).
ЗО 13. Безпека життєдіяльності та цивільний захист (2 кредити ЄКТС).
ЗО 14. Кібернетика та системний аналіз (4 кредити ЄКТС).
ЗО 15. Моделювання та прогнозування процесів та систем (4 кредити ЄКТС).

Обов’язкові компоненти циклу професійної підготовки (123 кредити ЄКТС)

ПО 01. Основи економіки (4 кредити ЄКТС).
ПО 02. Основи менеджменту та теорії організації (6 кредитів ЄКТС).
ПО 03. Основи публічного управління та адміністративної діяльності (6 кредитів ЄКТС).
ПО 04. Візуально-інформаційний супровід у професійній діяльності (4 кредити ЄКТС).
ПО 05. Мікро- та макроекономіка (5 кредитів ЄКТС).
ПО 06. Публічна служба (5 кредитів ЄКТС).
ПО 07. Теорія прийняття управлінських рішень (4 кредити ЄКТС).
ПО 08. Цифрові технології в управлінні (5 кредитів ЄКТС).
ПО 09. Основи електронного урядування (5 кредитів ЄКТС).
ПО 10. Правові засади адміністративної діяльності (5 кредитів ЄКТС).
ПО 11. Основи інформаційної безпеки (4 кредити ЄКТС).
ПО 12. Психологія управлінської взаємодії (4 кредити ЄКТС).
ПО 13. Організація та управління діяльністю адміністративних органів (6 кредитів ЄКТС).
ПО 14. Регіональне управління та місцеве самоврядування (5 кредитів ЄКТС).
ПО 15. Управління НУО та технології взаємодії влади і громади (4 кредити ЄКТС).
ПО 16. Державний маркетинг (5 кредитів ЄКТС).
ПО 17. Бенчмаркінг в публічному управлінні (5 кредитів ЄКТС).
ПО 18. Державні інформаційні ресурси та електронні послуги (4 кредити ЄКТС).
ПО 19. Стандартизація, сертифікація та управління якістю (4 кредити ЄКТС).
ПО 20. Діловодство, референтська та офісна діяльність (5 кредитів ЄКТС).
ПО 21. Соціологічне забезпечення управлінської діяльності (5 кредитів ЄКТС).
ПО 22. Міждисциплінарна курсова робота (3 кредити ЄКТС).
ПО 23. Врегулювання конфліктів і медіація в публічному управлінні та адмініструванні (4 кредити ЄКТС).
ПО 24. Розумні міста та основи сталого розвитку (4 кредити ЄКТС).
ПО 25. Практика (6 кредитів ЄКТС).
ПО 26. Підготовка кваліфікаційної роботи (6 кредитів ЄКТС).
ПО 27. Атестаційний екзамен.

Вибіркові освітні компоненти (60 кредитів ЄКТС)

Цикл загальної підготовки (4 кредити ЄКТС)
Вибіркові освітні компоненти з загальноуніверситетського каталогу
  1. Освітня компонента 1 ЗУ-Каталогу (семестр 3).
  2. Освітня компонента 2 ЗУ-Каталогу (семестр 4).
Цикл професійної підготовки (56 кредитів ЄКТС)
Вибіркові освітні компоненти з міжфакультетського/факультетського/кафедрального каталогів
  1. Освітня компонента 1 Ф-Каталогу (семестр 3).
  2. Освітня компонента 2 Ф-Каталогу (семестр 3).
  3. Освітня компонента 3 Ф-Каталогу (семестр 4).
  4. Освітня компонента 4 Ф-Каталогу (семестр 4).
  5. Освітня компонента 5 Ф-Каталогу (семестр 5).
  6. Освітня компонента 6 Ф-Каталогу (семестр 6).
  7. Освітня компонента 7 Ф-Каталогу (семестр 6).
  8. Освітня компонента 8 Ф-Каталогу (семестр 6).
  9. Освітня компонента 9 Ф-Каталогу (семестр 7).
  10. Освітня компонента 10 Ф-Каталогу (семестр 7).
  11. Освітня компонента 11 Ф-Каталогу (семестр 7).
  12. Освітня компонента 12 Ф-Каталогу (семестр 7).
  13. Освітня компонента 13 Ф-Каталогу (семестр 8).
  14. Освітня компонента 14 Ф-Каталогу (семестр 8).

Сертифікатна програма «Цифрова держава»

Структурно-логічна схема освітньої програми
Форма атестації здобувачів вищої освіти

Атестація здобувачів вищої освіти за освітньою програмою «Адміністративний менеджмент» спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування проводиться у формі захисту кваліфікаційної роботи та атестаційного екзамену і завершується видачею документа встановленого зразка про присудження їм ступеня бакалавра з присвоєнням кваліфікації: бакалавр публічного управління та адміністрування за освітньо-професійною програмою: «Адміністративний менеджмент».

Атестація здійснюється відкрито і публічно.

Матриця забезпечення програмних результатів навчання
відповідними компонентами освітньої програми
Матриця відповідності програмних компетентностей
компонентам освітньої програми